Proszę czekać...
Nieoceniony jeśli naprawdę chcesz robić biznes w sieci i mieć wszystko pod kontrolą. To kompletne narzędzie umożliwiające sprzedaż i promocję w Internecie.
Chcesz prowadzić profesjonalny biznes w sieci i sprzedawać online? Wybierz Pakiet E-commerce czyli kompletny system jakiego potrzebuje każdy przedsiębiorca poważnie myślący o zarabianiu w Internecie. Otrzymasz nie tylko profesjonalną stronę internetową, ale także szereg dedykowanych narzędzi, które pozwolą Ci rozwinąć sprzedaż w sieci oraz utrzymywać relacje z klientami.
Stworzę dla Ciebie projekt strony internetowej, która będzie Cię wyróżniać na tle konkurencji. Twoja strona będzie jedyna w swoim rodzaju, z piękną grafiką, która będzie przyciągać wzrok. Zadbam o odpowiednią architekturę strony, aby była łatwa w obsłudze i prosto się po niej nawigowało. Twoi klienci będą trafiali właśnie tam, gdzie tego pragniesz i robili to czego od nich oczekujesz (np. wysyłali zapytania ofertowe do Ciebie).
Twoja strona będzie dopieszczona pod każdym względem i świetnie będzie wyglądać na każdym urządzeniu (desktopie, laptopie, tablecie czy telefonie komórkowym). A do tego będzie ładowała się błyskawicznie.
Oczywiście podczas tworzenia projektu strony wezmę pod uwagę wszystkie Twoje wytyczne i wskazówki, tak aby Twoja strona odpowiadała Twoim wyobrażeniom o niej. Projekt strony będę dopieszczał do momentu, aż będzie Cię w 100% satysfakcjonował.
Każda firma powinna dbać o wizerunek swojej marki. A z marką nieodzownie kojarzy się właśnie logo. Z myślą o tym wraz z projektem dostaniesz profesjonalne logo Twojej firmy, które wykorzystasz nie tylko na swojej stronie internetowej, ale również w innych materiałach (np. ulotkach, wizytówkach itp.).
Otrzymasz do wyboru przynajmniej 4 różne propozycje loga wykonane przez 4 różnych grafików. Wybierasz jeden z nich, a następnie, jeśli potrzeba, grafik poprawi go według Twoich wytycznych (np. zmieni kolorystykę, kształt liter).
Logo otrzymasz w następujących formatach graficznych: EPS (pozwala na skalowanie loga bez utraty jakości), PSD, JPG i PNG.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć kilka przykładów logotypów wykonanych na potrzeby moje i moich klientów.
Perswazyjne teksty na Twojej stronie to jest to co będzie Cię przyciągać do Ciebie klientów jak lep na muchy. Słowo pisane ma bowiem wielką moc, pod warunkiem, że wiesz jak pisać.
Zanim zasiądę do pisania, to najpierw wysłucham Twojej historii. Będę chciał wiedzieć wszystko o Twojej firmie i branży, w której działasz. Muszę też poznać Twoje oczekiwania i to na czym Ci zależy. Wyposażony w taką wiedzę będę mógł napisać dla Ciebie teksty, które po prostu będą sprzedawać.
Usługa copywritingu obejmuje stworzenie perswazyjnych tekstów na stronę główną Twojej witryny internetowej oraz przygotowanie jednej przykładowej oferty. Dostaniesz ode mnie także poradnik, w którym opowiem Ci w jaki sposób należy pisać, aby ludzie czytali Twoje oferty i kupowali od Ciebie. Z tym poradnikiem będziesz w stanie samemu tworzyć najlepsze oferty, obok których nikt nie przejdzie obojętnie.
Nie ma Cię w Google to prawdopodobnie nie istniejesz. Brzmi trywialnie, ale tak właśnie jest. Nikt nie trafi na Twoją stronę, jeśli nie znajdzie jej w wynikach wyszukiwania Google.
Nie gwarantuję Ci pierwszych pozycji na liście wyszukiwania Google (tutaj trzeba po prostu inwestować w pozycjonowanie strony), ale zrobię wszystko, aby Twoja strona była przyjazna wyszukiwarce Google. A to na pewno pomoże Ci w uzyskaniu lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google'a.
Twój pakiet Google obejmuje następujące korzyści:
• pomoc w doborze słów kluczowych (do pozycjonowania)
• przygotowanie mapy strony i dodanie jej do Google'a, aby Twoja strona internetowa indeksowała się szybciej
• odpowiednie linkowanie wewnętrzne
• stworzenie meta tagów dla robotów Google'a
• stworzenie przyjaznych adresów (np. www.twojadomena.pl/blog/tytul-artykulu zamiast of www.twojadomena.pl/index.php?action=blog&p=123&title=tytul-artykulu)
• zabezpieczenie Twojej strony bezpiecznym protokołem HTTPS
• usunięcie zduplikowanych adresów stron poprzez przekierowanie 301 (np. strony twojadomena.pl i www.twojadomena.pl są takie same i dlatego tylko jedna z nich powinna być pokazywana Google'owi
• dodanie odpowiednich tytułów (znacznik title) i opisów strony (znacznik description)
• zgłoszenie Twojej strony do Google'a
• instalacja statystyk Goolge Analytics
W ramach pakietu Google otrzymasz ode mnie również poradnik dotyczący pozycjonowania strony.
Kontaktuj się ze swoimi klientami z własnego adresu email (np. imię@twojadomena.pl, biuro@twojadomena.pl). To wygląda o wiele bardziej profesjonalnie.
Możesz stworzyć nielimitowaną ilość skrzynek email w adresie Twojej domeny. I każda z nich nie będzie miała praktycznie żadnych limitów danych (ograniczać ją będzie jedynie wielkość dysku Twojego serwera).
Dedykowany serwer czyli taki, który należy tylko i wyłącznie do Ciebie. Znajduje się na nim tylko Twoja strona i korzystasz zawsze ze 100% mocy serwera. Twoja strona będzie więc zawsze ładować się bardzo szybko. Co więcej, dzięki unikalnemu adresowi IP przypisanemu do Twojego serwera, możemy zbudować bardzo skuteczny system do wysyłki wiadomości do Twoich klientów (newsletter). Dobrze skonfigurowany serwer i domena pozwolą Ci osiągnąć perfekcyjny wynik w teście poprawności wysyłki wiadomości, a własny adres IP da Ci gwarancję, że Twoja strona nie będzie znajdowała się na żadnej czarnej liście spamerów. To wszystko sprawi, że Twoje wiadomości będą trafiały do skrzynki głównej Twoich klientów, a nie do folderu SPAM. Zresztą zobacz jak może wyglądać perfekcyjny wynik takiego testu wysyłki: sprawdź wynik testu wysyłki.
Rekomendowany przeze mnie serwer dedykowany jest bardzo szybki - z mocnym procesorem, dużą ilością pamięci, szybkim dyskiem oraz bardzo wydajnym łączem 1 Gbit/s. W cenie tego pakietu otrzymasz konfigurację serwera oraz 3 miesiące abonamentu gratis.
Uruchomienie własnej strony internetowej to dopiero początek procesu biznesowego i sprzedażowego. O tym, że coś sprzedajesz lub świadczysz jakieś usługi muszą dowiedzieć się ludzie. Bo nawet jeśli świadczysz najlepsze usługi i sprzedajesz wyjątkowe produkty, ale nikt o tym nie wie, to na niewiele Ci się to zda.
Dlatego po uruchomieniu Twojej strony internetowej nasza współpraca się nie kończy. Chcę Ci maksymalnie pomóc w promocji Twojej strony i dotarciu do użytkowników (klientów). W ramach wsparcia biznesowego i marketingowego otrzymasz między innymi:
• strategię pozyskiwania klientów skrojoną pod Twój biznes i Twoją branżę
• poradniki dotyczące pozycjonowania strony i pisania perswazyjnych tekstów
• dostęp do 'Fabryki wiedzy' zawierającej setki streszczeń książek biznesowych
• kontakty do osób zajmujących się pozycjonowaniem stron i reklamą w sieci
• konsultacje
Blog firmowy to jedne z najlepszych narzędzi jakie masz do dyspozycji, aby promować swoją markę i tworzyć pozycję eksperta w branży. Dostarczaj swoim użytkownikom cennej wiedzy, a oni będą obdarzać Cię zaufaniem i będą kupować od Ciebie. Blog jest też niezastąpiony jeśli chodzi o pozycjonowanie. Jeśli na Twoim blogu będą znajdować się absorbujące treści - zyskasz w oczach Google'a, a Twoja strona będzie pojawiała się na samej górze wyników wyszukiwania. To zapewni Ci praktycznie darmowy dopływ klientów. Warto więc rozwijać blog o samego początku. Zresztą najlepiej mówią o tym liczby. Marki prowadzące firmowego bloga potwierdzają, że wskaźnik odwiedzin ich strony zwiększył się ponad połowę i zauważają 13-krotny wzrost wskaźników ROI.
Żaden biznes nie przetrwa bez klientów. Ich pozyskiwanie to niełatwa sztuka, która decyduje o być albo nie być firmy. Jedną z najlepszych metod zdobywania klientów jest budowanie własnej listy mailingowej czyli listy zawierającej adresy mailowe osób, które potencjalnie są zainteresowane tematyką, w której działa Twój biznes. Zebranie takiej listy to jednak dopiero pierwszy krok w skutecznej sprzedaży. Z osobami z Twojej listy musisz bowiem nawiązać pewnę relację i zdobyć ich zaufanie. Pomoże Ci w tym właśnie własny newsletter. Zacznij wysyłać do osób znajdujących się na Twojej liście mailingowej wiadomości przepełnione wiedzą, dobrymi radami, różnego rodzaju zestawieniami, porównaniami itp. Słowem wysyłaj coś co może interesować Twoich odbiorców lub pomóc im w codziennym życiu lub biznesie. Daj się poznać jako ekspert w dziedzinie, w której działasz. W ten sposób zbudujesz zaufanie tak potrzebne w procesie sprzedaży. Ludzie, którzy chętnie czytają maile od Ciebie, staną się również Twoimi klientami. Mając własną listę mailingową możesz generować sprzedaż praktycznie bezkosztowo, a Twoje marże mogą być wyższe niż u konkurencji.
Pozyskiwanie adresów mailowych do Twojego newslettera najczęściej odbywa się za pomocą tzw. ladning page'u czyli strony lądowania, na którą trafia użytkownik. Ma ona na jeden cel - zebrać adres mailowy oraz ewentualnie inne dane (np. numer telefonu, imię i nazwisko) potencjalnego klienta. Najskuteczniejszą metodą pozyskiwania adresów mailowych jest zaoferowanie użytkownikowi jakieś korzyści (tzw. lead magnet) w zamian za zapisanie się na Twoją listę. Może to być dostęp do pewnych treści, jakiś raport, narzędzie, darmowy ebook czy bon na zakupy.
W ramach tego pakietu zaprojektuję dla Ciebie bardzo skuteczną stronę lądowania (landing page) pozwalającą Ci szybko budować listę mailingową. Pomogę Ci także w doborze odpowiedniego lead magnetu do Twojej branży.
Pozyskiwanie klientów jest trudne i często bardzo kosztowne. Dlatego świetnym pomysłem na sprzedaż i promocję jest… pozwolenie innym, żeby Cię reklamowali i ściągali do Ciebie klientów. Ludzie chętnie będą mówić o Tobie i Twojej firmie, jeśli widzieć będą w tym korzyść dla siebie. Dlatego warto stworzyć program partnerski, który niejako zachęci użytkowników do polecania Twojej firmy, Twoich usług i sprzedawanych przez Ciebie produktów. Taka forma promocji jest dużo tańsza niż inne formy reklamy (jak dobrze przemyślisz program partnerski to wręcz nie możesz być na nim stratny) i o wiele bardziej skuteczna (w końcu polecają Cię zadowoleni klienci, a nie Ty sam się chwalisz).
Twórz nowe produkty i zamieszczaj je na swojej stronie. Edytuj ich opisy, cenę i inne parametry. Dodawaj zdjęcia. Zmieniaj stany magazynowe. Słowem: zarządzaj w pełni wszystkimi produktami jakie sprzedajesz na swojej stronie.
Przychodzące zamówienia od klientów to jest coś co każdy przedsiębiorca kocha. Żeby jednak profesjonalnie obdłużyć klienta i zrealizować zamówienie zgodnie z jego oczekiwaniami i na czas, to potrzebujesz systemu, który takimi zamówieniami pozwoli zarządzać. Tak żebyś w każdej chwili wiedział w jakiej fazie realizacji jest każde zamówienie.
Finalizacja sprzedaży i przyjęcie płatności od klienta musi odbywać się sprawnie i szybko. Jeśli myślisz, że Twój klient ochoczo będzie wypełniał formularze przelewu bankowego lub biegał na pocztę zrobić przelew, to się grubo mylisz. Klient, żeby nie rozmyślił się przed zakupem, musi mieć możliwość dokonania transakcji właściwie w kilku kliknięciach, a przy tym musi mieć pewność, że cała transakcja będzie bezpieczna. Co więcej chciałby mieć wybór kanału płatności (np. elektroniczny przelew bankowy, karta kredytowa czy PayPal). Dlatego wymogiem nowoczesnej strony internetowej jest możliwość oferowania e-płatności (np. poprzez system Przelewy24).
Jeśli jesteś poważnym przedsiębiorcą, to musisz śledzić liczby. Liczby, które mówią o stanie Twojego biznesu, o tym czy zarabiasz, czy może Twój biznes przynosi straty. Dlatego tak ważna jest możliwość generowania dowolnych raportów finansowych, które pokażą Ci jak wygląda sprzedaż w wybranym okresie czasu. Sprawdzaj jak sprzedają się poszczególne produkty, jak wyglądają przychody ze sprzedaży produktów z danej kategorii i jak wygląda sprzedaż ogólnie.
Panel administracyjny to narzędzie, dzięki któremu możesz dodawać, edytować i usuwać pewne treści na swojej stronie internetowej (np. artykuły i zdjęcia na blogu). W tym miejscu obsługiwać będziesz również swój newsletter, zarządzać produktami i zamówieniami od klientów, generować raporty sprzedażowe. To miejsce, gdzie będziesz miał całkowitą kontrolę i podgląd na to, co się dzieje w Twoim biznesie.
Zadowolenie klienta to rzecz, na której powinien skupiać się każdy biznes. Zadowolony klient będzie powracał i robił kolejne zakupy na Twojej stronie. Będzie Cię też polecał swoim znajomym. Zadbaj więc o komfort klienta i zapewnij mu dostęp do odpowiednich informacji na temat jego zamówień i danych. Stwórz mu konto klienta (użytkownika), do którego będzie się mógł zalogować i sprawdzić np. status realizacji jego zamówienia, historię wcześniejszych zakupów czy przysługujące mu rabaty.
Idealny dla tych co chcą rozwijać biznes i sprzedawać w sieci. Kompletne narzędzie do prowadzenia biznesu online.
Dziękuję za zainteresowanie moją ofertą.
Zanim zacznę projektować dla Ciebie stronę internetową muszę dowiedzieć się kilku rzeczy na temat Twojej storny (np. czego ona ma dotyczyć, jakie są Twoje oczekiwania).
Zostaw mi proszę swoje dane kontaktowe, a odezwę się do Ciebie w celu ustalenia wszystkich szczegółów. Jeśli możesz, to napisz mi też kilka informacji na temat strony internetowej, której wykonanie chcesz zlecić.
Zaznacz proszę również jaką formę kontaktu ze mną preferujesz - czy wolisz kontakt telefoniczny czy mailowy (a może nie ma to dla Ciebie znaczenia).
Udanego dnia
Wojciech Szydłowski
Sprawdzam dane. Proszę czekać.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie moją ofertą.
Twoja wiadomość została do mnie wysłana.
Postaram się skontaktować z Tobą jak najszybciej (najczęściej jeszcze tego samego dnia, o ile ta wiadomość nie została wysłana w weekend lub święto).
Owocnego dnia
Wojciech Szydłowski